Звернення громадян до Прилуцької ОДПІ протягом 2016 року
Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян в Прилуцькій ОДПІ постійно здійснюються заходи організаційного, інформаційного та аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи.
Загалом протягом січня - грудня 2016 року до ОДПІ на розгляд надійшло 1 письмове звернення, що стосувалося відмови від отримання реєстраційного номера облікової картки платника. Звернення розглянуто з дотриманням термінів розгляду, встановлених Законом України «Про звернення громадян». Скарг від платників податків на недоліки в роботі, на неправомірні чи корупційні дії працівників Прилуцької ОДПІ не надходило.
Для оперативного реагування на можливі порушення, сприяння у поновленні прав і законних інтересів громадян, посадовими особами ОДПІ згідно затвердженого графіку проводиться особистий прийом громадян.
Протягом січня – грудня 2016 року здійснено 14 прийомів за зверненнями громадян. Скарг та пропозицій не надходило.
Основні питання, що порушувалися у зверненнях громадян на особистому прийомі посадовими особами, стосувалися: реєстрації та обліку платників податків; особливості оподаткуванням податком на доходи фізичних осіб, податком на додану вартість, податком на землю та податком на нерухомість; порядок подання податкової звітності; інформацію щодо застосування РРО та КОРО; інформації щодо порядку застосування єдиного соціального внеску.