Електронні сервіси ДФС заощаджують робочий час платників податків
Електронні сервіси для платників податків, що розміщенні на єдиному веб – порталі ДФС України, постійно вдосконалюються. Наразі до послуг платників – близько сорока сучасних електронних сервісів, які забезпечують дистанційне спілкування громадян і представників бізнесу з фахівцями територіальних органів ДФС.
Тобто, кожен з платників податків може обрати для себе зручний формат в електронному вигляді, який заощадить їх робочий час. Про це нагадує заступник начальника Прилуцької ОДПІ Ірина Євстіфєєва.
Наприклад, не відвідуючи податкову інспекцію, платник податків береться на облік в податковій інспекції протягом одного дня після отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Шляхом укладення Договору про визнання електронних документів, платник подає звітність до податкової інспекції в електронному вигляді, реєструє податкові та акцизні накладні у Єдиному реєстру податкових або акцизних накладних.
ДФС пропонує окремі сервіси і для платників ПДВ. Зокрема, не витрачаючи часу на відвідування податкової інспекції, юридична або фізична особа – підприємець має можливість зареєструватися платником ПДВ, анулювати таку реєстрацію, отримати витяг з реєстру платників ПДВ, зареєструватися платником єдиного податку, отримати довідку про відсутність заборгованості, а також низку різноманітних витягів із систем електронного адміністрування ПДВ та реалізації пального.
Завдяки сервісу «Дані про взяття на облік платників податків» платник може перевірити потенційних бізнес – партнерів щодо перебування їх на обліку в органах ДФС, із «Реєстру страхувальників» - отримати дані про взяття на облік платника єдиного внеску.
Якщо є потреба з’ясувати податкову репутацію своїх потенційних партнерів, то це можна зробити за посередництвом електронного сервісу «Дізнайся більше про свого бізнес – партнера».
Через електронні сервіси «Дані Реєстру платників ПДВ» та «Анулювання реєстрації платника ПДВ» можливо перевірити бізнес – партнерів щодо їх реєстрації платником ПДВ або анулювання реєстрації платника ПДВ.
Сервіс «Реєстр платників єдиного податку» дозволяє перевірити потенційних бізнес – партнерів щодо їх реєстрації платником єдиного податку.
Через сервіс «Електронний кабінет платника» (оновлену версію) платники мають змогу не тільки отримати інформацію із реєстрів, бланки звітності, контактні дані та адреси центрів обслуговування, а й листуватися із органом ДФС в електронному вигляді. Оновлений сервіс надає можливість платнику працювати у режимі реального часу за допомогою персонального комп’ютера або старт – пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення.
Завдяки електронним сервісам від ДФС, не відвідуючи податкову інспекцію, кожен платник має можливість вести бізнес з дотриманням вимог податкового законодавства.
А якщо виникають питання щодо застосування законодавчих норм, то отримати інформаційно – довідкові послуги та консультації можна за телефонами, з використанням електронної пошти, факсу, голосового автовідповідача (0 800 501-007 або 044 454-16-13, електронна адреса idd@sfs.gov.ua)
Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс дозволяє платнику отримати відповіді з Бази знань щодо застосування норм податкового, митного законодавства або з питань адміністрування єдиного внеску, а також ознайомитися з нормативними документами (http://zir.sfs.gov.ua).