З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, вирішення питань, які виникають у платників податків, у головному офісі Прилуцької ОДПІ та її відділеннях діють громадські приймальні.
Для зручності громадян, в Центрах обслуговування платників на інформаційних стендах розміщено витяг із Закону України «Про звернення громадян»
Для забезпечення прозорості у діяльності територіального органу ДФС, графіки особистого прийому громадян посадовими особами Прилуцької ОДПІ розміщені як на стендах в Центрі обслуговуванняплатників Прилуцької ОДПІ, так і на суб – сайті ГУ ДФС у Чернігівській області.
Як повідомила начальник відділу обслугування платників Прилуцької ОДПІ Наталія Заєць протягом семи місяців 2016 року до Прилуцької ОДПІ надійшло 6 письмових звернень від громадян. Звернення розглянуті в законодавчо визначений термін.
Прилуцька ОДПІ знаходить порозуміння з громадянами та платниками податків і вживає заходів щодо вирішення неузгоджених питань.