Платники податків дали позитивну оцінку якості послуг
З метою вивчення думки громадськості щодо діяльності Центрів обслуговування платників, фіскальними органами області проводиться анкетування.
За інформацією відділу обслуговування платників Головного управління ДФС у Чернігівській області, відвідувачі Центрів обслуговування платників, що протягом червня звертались з метою подання звітності, отримання адміністративних, інформаційних послуг та за консультаціями, дали позитивну оцінку роботі Центрів, а також підтвердили оперативність реагування податківців на зауваження та пропозиції.
Загалом, за червень поточного року відвідувачі залишили 66576 позитивних відповідей на поставлені питання. Скаржитись на неправомірні дії працівників ЦОП та якість наданих ними послуг платникам, які опитані протягом червня, не доводилось.
Респонденти задоволені електронними сервісами, наявністю зручних засобів для комунікації та графіком роботи. Обслуговування у ЦОП платники визнали оперативним та якісним.