Який порядок подання податкової звітності в електронному вигляді?
Для подання податкової звітності в електронному вигляді платник податків перш за все має отримати електронні ключі. Так, підприємство чи підприємець отримує в будь-якому включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатки підприємства.
Крім того, платник податків отримує в органі фіскальної служби за місцем реєстрації або на офіційному веб-cайті ДФС України чи регіонального органу ДФС:
- текст примірного договору про визнання електронних документів;
- безкоштовне спеціалізоване програмне забезпечення формування та подання до органів ДФС податкових документів в електронному вигляді.
Детальна інформація з питань он-лайнзвітування знаходиться на офіційному веб-порталі ДФС України (www.sfs.gov.ua) в рубриці Головна/Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність.
зку в електронній формі з дотриманням умови щодо використання електронного цифрового підпису відповідальної особи податкового агента;
- на паперовому носії разом з електронною формою на електронному носії інформації;
- на паперовому носії, якщо кількість рядків у податковому розрахунку не перевищує десяти.
Зазначений порядок передбачений розділом 2 Наказу МФУ від 13.01.15 №4 "Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку".