Думка громадян щодо діяльності Центрів обслуговування платників
В органах фіскальної служби області проведено опитування відвідувачів Центрів обслуговування платників податків, що зверталисьз метою подання звітності, отримання адміністративних, інформаційних послуг та за консультаціями.
В своїх анкетах платники податків дали позитивну оцінку роботі Центрів, а також підтвердили оперативність реагування податківців на зауваження та пропозиції.
Загалом, відвідувачі залишили 5200 позитивних відповідей на поставлені питання. Скаржитись на неправомірні дії працівників ЦОП та якість наданих ними послуг платникам, які опитані протягом січня, не доводилось.
Респонденти задоволені електронними сервісами, наявністю зручних засобів для комунікації та графіком роботи. Обслуговування у ЦОП платники визнали оперативним та якісним.
До речі, протягом січня Центри відвідали 43,6 тис. громадян, які відмітили спрощення в отриманні послуг та суттєве поліпшення якості обслуговування.