Про право на доступ до публічної інформації – по телефону
Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» у Прилуцькій ОДПІ нещодавно був присвячений питанням організації особистих прийомів громадян та функціонуванню центрів обслуговування платників податків .На телефонні дзвінки відповідала завідувач сектору забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян Галина Веклич.
Питання абонентів стосувалися можливих форм звернення громадян до податкового органу, які можуть здійснюватися як у письмовій формі, так і під час особистого прийому. На останній, до речі, потрапити може кожен бажаючий, домовившись про зустріч з посадовою особою ОДПІ за три робочі дні до неї.
Повідомила посадовець громадянам і про їх право користуватися телефонним сервісом «Пульс», який сьогодні слугує оперативному вирішенню як питань податкового, так і митного обслуговування платників податків та зборів.