запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Priluki.in.ua - Карта Прилук"

Новина компанії "Прилуцька об’єднана державна податкова інспекція "

15.10.2015

Якість розглянутих звернень формує думку громадян про фіскальну службу

35 «гарячих» телефонних ліній з питань звернень громадян провели з початку року в органах Головного управління ДФС у Чернігівській області. Питання, порушені під час телефонного спілкування, стосувалися­­­ роз’яснення норм Податкового кодексу, адміністрування ПДВ, військового збору та єдиного соціального внеску, оподаткування нерухомості, вимог до оформлення звернень та порядку їх розгляду фіскальною службою. Під час «гарячих» ліній надані відповіді на всі запитання та роз’яснення щодо розв’язання проблем.
Територіальні органи ГУ ДФС у Чернігівській області також провели 45 нарад, 60 семінарів, 58 економічних навчань, під час яких порушувалися питання розгляду звернень громадян. Адже своєчасний і якісний розгляд звернень, що надходять від громадян, є важливою складовою формування іміджу фіскальної служби.

Інші новини компанії "Прилуцька об’єднана державна податкова інспекція "

11.12.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
21.08.2018
21.08.2018
21.08.2018
21.08.2018
21.08.2018

Коментарі

 priluki.in.ua (0)  

← Новини компаній