14.07.2015
Податківці Чернігівщини відповіли на 66 запитів
З початку року на адресу органів Державної фіскальної служби Чернігівщини надійшло 66 запитів на публічну інформацію. Про це повідомили у відділі реєстрації платників та електронних сервісів Головного управління ДФС у Чернігівській області.
Серед запитів, що надійшли протягом першого півріччя, 27 - від громадян та фізичних осіб, 39 - від юридичних осіб. Найчастіше зверталися до ДПІ у м. Чернігові (34 запити).
Майже 80 відсотків запитів надійшли поштою, електронним ресурсом скористався лише 1 громадянин, решта – надали особисто.
Найзатребуванішою була інформація щодо розрахунків з бюджетом та заборгованості, податкового статусу контрагента, сум відшкодування ПДВ за рішенням суду, відкриття рахунків для електронного адміністрування ПДВ, відомостей з ДРФО та персональних даних інших осіб, укомплектування вакантних посад органів ДФС області, банківських рахунків та податкової застави тощо.
Усі запити розглянуті своєчасно, надані відповіді по суті. 50 запитів задоволені, 1 - надіслано належним розпорядникам інформації, у задоволенні 15 запитів відмовлено.
Отже, нагадуємо, що у запиті вам можуть відмовити, якщо:
- розпорядник інформації не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, володіти інформацією, щодо якої зроблений запит;
- інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
- не дотримано вимоги до оформлення та подання запиту на інформацію, а саме не зазначені: прізвище, ім’я по батькові запитувача, поштова адреса або адреса електронної пошти, а також номер засобу зв’язку; загальний опис інформації або вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, підпис і дата (за умов подання письмового запиту).
Щоб спростити процедуру оформлення письмового запиту на інформацію можна його подати, заповнивши відповідні форми, що розміщені на офіційному суб-сайті веб-порталу ДФС України.