Заздалегідь подбайте про перехід на електронне адміністрування ПДВ
Нагадуємо, що з 1 січня 2015 року в Україні запроваджується електронне адміністрування ПДВ. Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість затверджено постановою КМУ від 16.10.14р. № 569, яка набрала чинності з 29 жовтня 2014 року.
Щоб отримати якісні послуги електронного цифрового підпису, платникам необхідно звернутися в будь – який Центр сертифікації електронних ключів.
До послуг ЕЦП, які надаються АЦСК ІДД належать:
- реєстрація заявників;
- надання у користування надійних засобів ЕЦП;
- допомога при генерації відкритих та особистих ключів;
- обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікації ключів;
- надання послуг фіксування часу;
- консультативні послуги за зверненням підписувачів.
Представники АЦСК ІДД знаходяться в приміщенні Прилуцької ОДПІ на 1-му поверсі, каб. № 6. Довідки можна отримати у фахівців представництва за телефоном ( 04637) 5-32-65.