Про стан роботи із зверненнями громадян за І квартал 2014 року
Реалізація конституційних прав, свобод людини і громадянина є основними засадами становлення демократичної, соціально-правової держави. Конституцією України та Законом України “Про звернення громадян” гарантовано право громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення.
Так, протягом січня- березня 2014 року у приймальні громадян та під час проведення виїзних прийомів керівництвом Прилуцької ОДПІ здійснено 4 особистих прийоми громадян. Під час особистого прийому відвідувачам повідомлено про порядок і строк розгляду звернень, дано роз’яснення.
З метою недопущення порушення законодавства з питань розгляду звернень громадян, вивчення громадської думки та вдосконалення роботи інспекції результати узагальнення та аналізу розгляду звернень громадян розглядаються під час проведення виробничих нарад за участі керівництва інспекції та керівників структурних підрозділів.
Ознайомитись з порядком розгляду звернень громадян та особистого прийому громадян в податковому органі можна під час систематичних заходів: семінарів, сеансів телефонного зв’язку “гаряча лінія”, засідань “круглого столу”, матеріалах у ЗМІ.