Прилуцька ОДПІ ГУ Міндоходів у Чернігівській області повідомляє, що з 7 березня 2014 року набрав чинності наказ Міндоходів України, яким затверджено формати документів, що пов»язані з обчисленням та сплатою податків і зборів та подаються в електронній формі платником податків для проведення електронної перевірки, а саме: Журнал господарських операцій; Книга обліку доходів (для платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої і п»ятої груп, які не є платниками ПДВ), Книга обліку доходів і витрат (для платників єдиного податку третьої і п»ятої груп, які є платниками ПДВ), що надаються платником для проведення електронної перевірки.
Дані документи для проведення електронної перевірки можуть бути надіслані до органу Міндоходів, в якому платник податків перебуває на податковому обліку, за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.
Нагадаємо, що з 1 січня 2014 року Податковим кодексом України запроваджено механізм проведення електронних перевірок платників податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку і звітності.
Згідно абз. Б пп.75.1.2 п.75.1 ст.75 ПКУ, електронна перевірка відноситься до категорії документальних позапланових невиїзних перевірок. ЇЇ ініціює сам планик, подаючи відповідну заяву в відповідний територіальний орган Міндоходів, в якому він перебуває на податковому обліку.
Формами документів, які пов»язані з обчисленням та сплатою податків і зборів та подаються платником в електронній формі для проведення електронної перевірки і Порядок їх подання визначенні Наказом від 31.12.2013р. №898.