Послідовність накладання цифрового підпису на податкову накладну
При здійсненні операцій з постачання товарів чи послуг платник податку продавець товарів або послуг зобов’язаний надати покупцеві податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Для реєстрації у цьому реєстрі складається податкова накладна або розрахунок коригування з використанням спеціального програмного забезпечення. Після складання податкової накладної або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку в такому порядку:
Першим – електронний цифровий підпис головного бухгалтера або керівника
Другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
Ключи цифрового підпису можна безкоштовно отримати в представників акредитованого Центру сертифікації електронних ключів за адресою м. Прилуки, вул.. Київська, 214, приміщення Прилуцької ОДПІ, у робочі дні: з понеділка по четверг – з 9.00 до 20.00, у п’ятницю – з 9.00 по 18.45 або по телефону 5-32-65.