Право на звернення є важливим конституційно - правовим засобом захисту та однією із організаційно - правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Питання практичної реалізації громадянами права на звернення, наданого їм Конституцією України, регулюється Законом України „Про звернення громадян”.
Прилуцька ОДПІ ГУ Міндоходів у Чернігівській області постійно приділяє увагу зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи, оскільки дотримання норм доброчесності є важливим фактором, органічно пов’язаним з місією, на якій ґрунтується діяльність Міністерства доходів і зборів України.
Так, за десять місяців поточного року відповідно до Закону України „Про звернення громадян” до Прилуцької ОДПІ ГУ Мін доходів у Чернігівській області на розгляд від громадян надійшло 4 письмових звернення, 3 з яких є заявами, 1- пропозиція. У порівнянні з відповідним періодом 2012 року до ОДПІ надійшло на 3 письмових зверненя більше.
Спеціально для виконання Закону України „Про звернення громадян” в органах Міністерства доходів і зборів діє Приймальня громадян, де кожен бажаючий за необхідності може записатися на особистий прийом до посадової особи організації та вирішити нагальні питання.
Під час особистого прийому (через громадську приймальню) розглянуто 16 звернень, під час зустрічей з представниками трудових колективів проведено 11 виїзних прийоми.
Усі звернення виконано без порушення терміну розгляду, встановленого Законом України „Про звернення громадян”.