Всі звернення громадян фіскальна служба розглядала своєчасно
Впродовж 2017 року до органів ДФС Чернігівської області від громадян надійшло 335 індивідуальних письмових звернень, в т.ч. 4 колективних від 24-ох громадян та 4 анонімних звернення.
За результатами розгляду: надано роз'яснення на 157 звернень, вирішено позитивно – 161, не підлягали розгляду (анонімні) - 4, переслані за належністю – 2, на стадії розгляду перебуває 11 звернень.
За ознакою надходження звернень: 331- первинне, 3 – дублетних та 1 – неодноразове.
У 309 зверненнях порушувались питання контрольно-перевірочної роботи, податків та зборів, 18 звернень стосувалось діяльності центральних органів виконавчої влади. Щодо праці та заробітної плати йшлося у 3 зверненнях, 4 звернення стосувалось соціального захисту та 1 – діяльності місцевих органів виконавчої влади.
Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення, керівництвом фіскальної служби області проведено 71 особистий прийом громадян (в т.ч. 1 – колективний). Всього на особисті прийоми звернулось 45 підприємців, 9 - пенсіонерів, 8- робітників, 3 – колишніх працівника органів ДФС, 2- безробітних та 11 громадян, соціальний стан яких не визначено.
Під час особистих прийомів порушувались питання плати за землю, єдиного податку, єдиного соціального внеску, відмови в отриманні реєстраційного номера облікової картки платника податків, ухилення від сплати податків.
Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.