З 08 травня поточного року набрала чинності постанова КМУ від 16.03.2017 № 231 «Про затвердження переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту або гарантійній заміні, в цілях застосування РРО». Саме з цієї дати й слід застосовувати РРО підприємцям – «єдинникам», які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.
Для реєстрації РРО необхідно вивчити документацію щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їхніх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім уже їх придбати; обрати Центр сервісного обслуговування та укласти з ним договір; звернутися до податкової за місцем проживання суб’єкта господарювання.
Документи необхідні для реєстрації касового апарата:
- заява про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;
- копія документа, що підтверджує факт придбання або безоплатного отримання РРО;
- копія паспорта РРО;
- копія документа на право власності або право перебування (оренди) в приміщенні, де будуть використовувати касовий апарат;
- копія договору із Центром сервісного обслуговування (ЦСО).
Протягом п’яти робочих днів із моменту видачі довідки про резервування фіскального
номера РРО звернутися до ЦСО для опломбування касового апарата, ввести його в експлуатацію і подати копії згаданої довідки та ката до закінчення п’ятиденного строку до податкової для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення.
Перелік касових апаратів та фіскальних реєстраторів, дозволених до реєстрації та використання в Україні, міститься в Державному реєстрі РРО.