Фіскальна служба області приділяє належну увагу зверненням громадян
Впродовж дев’яти місяців поточного року до органів ДФС Чернігівської області від громадян надійшло 222 індивідуальних письмових звернень, 4 колективних від 24-ох громадян та 3 анонімних звернення.
За результатами розгляду: надано роз'яснення на 74 звернення, вирішено позитивно – 136, не підлягали розгляду (анонімні) - 3, переслані за належністю – 2, на стадії розгляду перебуває 7 звернень.
За ознакою надходження: 218 – первинні звернення, 3 – дублетні та 1 – неодноразове звернення.
У 204 зверненнях порушувались питання контрольно-перевірочної роботи, сплати податків та зборів, 13 звернень стосувалось діяльності центральних органів виконавчої влади. Питання праці та заробітної плати порушувались у 3 зверненнях, а соціального захисту – у 2.
Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення керівництвом фіскальної служби області проведено 49 особистих прийомів громадян. На особисті прийоми звернулось 35 підприємців, 6 - пенсіонерів, 3 – колишніх працівники органів ДФС, 3 - працівники, 2- безробітних.
Громадянами порушувались питання плати за землю, єдиного податку, єдиного соціального внеску, відмови в отриманні реєстраційного номера облікової картки платника податків, ухилення від сплати податків.
Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.