Прилуцька об’єднана державна податкова інспекція
Меню компанії:
Новина за 13-12-2012 | 12 років тому!
Електронна система звітування надає користувачам РРО нові можливості
Суб’єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (далі - РРО), з 1 січня 2013 року зобов’язані подавати до органів ДПС електронні копії розрахункових документів та фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці у пам’яті РРО або в пам’яті модемів, які до них приєднані. Вимоги щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних та Порядок передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків РРО дротовими або бездротовими каналами зв’язку до органів державної податкової служби затверджено окремим наказом Мінфіну від 08.10.2012 р. № 1057. Наказ, який набрав чинності з 5 листопада 2012 року, зареєстровано у Міністерстві юстиції України 17.10.2012 року за № 1743/22055.
Система, що запроваджується, надає нові можливості, як представникам бізнесу, так і податківцям.
Суб’єктам господарювання, які будуть звітувати до податкової мережею Інтернет, не потрібно буде друкувати на папері та зберігати протягом 3 років паперову контрольну стрічку РРО. Погодьтеся, що це економія коштів. Крім того, система автоматично формуватиме звіти, що суттєво спростить процес звітування про використання РРО. Слід зазначити, що електронне звітування знизить корупційні ризики, адже пряме спілкування суб’єктів підприємництва зі співробітниками контролюючих органів буде значно обмежено.
Щоденний звіт і щоденна кількість трансакцій, проведених по тому чи іншому електронному контрольно - касовому апарату, надасть можливість податківцям дізнаватися, скільки та якого товару реалізовано через РРО. Нововведення має забезпечувати передачу до ДПС інформації про кожен надрукований розрахунковий документ. Оскільки вся неаналітична інформація формуватиметься на рівні ДПС України, податківцями проводитиметься менша кількість перевірок - завдяки застосуванню дистанційного контролю у працівників податкової служби відпаде потреба виходити на перевірки.
Для суб’єктів господарювання існує два способи виконання вимог законодавства, які вступають в дію з 1 січня 2013 року:
перший - придбання реєстраторів розрахункових операцій нового покоління, що створюють контрольну стрічку в електронній формі та містять вбудовані модеми;
другий - доопрацювання існуючої касової техніки та приєднання до неї відповідних модемів для передачі звітної інформації.
Користувачам касової техніки при її придбанні або заміні необхідно обов’язковозвертатись до Центрів сервісного обслуговування або виробників РРО щодо проведення ними відповідного доопрацювання даної моделі.
На даному етапі суб’єкти господарювання повинні переобладнати наявні моделі РРО. Тобто, підключити до них модеми, які й пересилатимуть до ДПС України потрібну інформацію.
З цією метою платники податків, які перебувають на обліку в Прилуцькій ОДПІ, можуть звертатися безпосередньо до ТОВ ВКФ „Інтеграл”, який знаходиться за адресою м. Прилуки, вул. Київська, 369 або по телефону 5 -31-98.
Система запрацює до кінця цього року. Однак, її випробування триватиме до 1 липня 2013 року. Це означає, що у разі виникнення у суб’єктів підприємництва протягом першого півріччя наступного року якихось проблем, пов’язаних із використанням такої техніки, до них не буде застосовуватись відповідальність, передбачена статтею 17 Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” (зі змінами та доповненнями).
Система, що запроваджується, надає нові можливості, як представникам бізнесу, так і податківцям.
Суб’єктам господарювання, які будуть звітувати до податкової мережею Інтернет, не потрібно буде друкувати на папері та зберігати протягом 3 років паперову контрольну стрічку РРО. Погодьтеся, що це економія коштів. Крім того, система автоматично формуватиме звіти, що суттєво спростить процес звітування про використання РРО. Слід зазначити, що електронне звітування знизить корупційні ризики, адже пряме спілкування суб’єктів підприємництва зі співробітниками контролюючих органів буде значно обмежено.
Щоденний звіт і щоденна кількість трансакцій, проведених по тому чи іншому електронному контрольно - касовому апарату, надасть можливість податківцям дізнаватися, скільки та якого товару реалізовано через РРО. Нововведення має забезпечувати передачу до ДПС інформації про кожен надрукований розрахунковий документ. Оскільки вся неаналітична інформація формуватиметься на рівні ДПС України, податківцями проводитиметься менша кількість перевірок - завдяки застосуванню дистанційного контролю у працівників податкової служби відпаде потреба виходити на перевірки.
Для суб’єктів господарювання існує два способи виконання вимог законодавства, які вступають в дію з 1 січня 2013 року:
перший - придбання реєстраторів розрахункових операцій нового покоління, що створюють контрольну стрічку в електронній формі та містять вбудовані модеми;
другий - доопрацювання існуючої касової техніки та приєднання до неї відповідних модемів для передачі звітної інформації.
Користувачам касової техніки при її придбанні або заміні необхідно обов’язковозвертатись до Центрів сервісного обслуговування або виробників РРО щодо проведення ними відповідного доопрацювання даної моделі.
На даному етапі суб’єкти господарювання повинні переобладнати наявні моделі РРО. Тобто, підключити до них модеми, які й пересилатимуть до ДПС України потрібну інформацію.
З цією метою платники податків, які перебувають на обліку в Прилуцькій ОДПІ, можуть звертатися безпосередньо до ТОВ ВКФ „Інтеграл”, який знаходиться за адресою м. Прилуки, вул. Київська, 369 або по телефону 5 -31-98.
Система запрацює до кінця цього року. Однак, її випробування триватиме до 1 липня 2013 року. Це означає, що у разі виникнення у суб’єктів підприємництва протягом першого півріччя наступного року якихось проблем, пов’язаних із використанням такої техніки, до них не буде застосовуватись відповідальність, передбачена статтею 17 Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” (зі змінами та доповненнями).
Ця новина відноситься до: