Антикорупційний сервіс «Пульс» виявляє проблеми в роботі податкової
Як повідомили у відділі реєстрації платників та електронних сервісів, протягом 2015 року на сервіс «Пульс» надійшло 43інформаційні повідомлення від фізичних і юридичних осіб щодо організації роботи органів ДФС Чернігівської області. Це на 6 звернень менше ніж у 2014 році.
Кількість звернень у другому півріччі 2015 року становить 72 відсотки від їх загальної кількості. Таке пожвавлення платників зумовлене змінами, внесеними Законом України від 16.07.2015 року № 643-VШ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість», проблемами у роботі системи електронного адміністрування ПДВ, проведенні нарахувань в інтегрованій картці платника.
Тенденція щодо збільшення повідомлень про технічні проблеми у роботі СЕА продовжується і у поточному році. Так протягом січня на сервіс «Пульс» з цієї тематики вже звернулося 13 платників.
Здебільшого заявники повідомляли про проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та поданні звітності в електронному вигляді. Вони виникали через проблеми з договорами про визнання звітності в електронному вигляді, відсутність платника за місцезнаходженням, а такожподання звітності у формі, що не передбачена діючим законодавством.
Протягом 2015 року у п’яти випадках заявники некоректно формулювали запитання та неправильно зазначали орган ДФС, з яким пов’язана інформація.
Наразі, основними завданнями при опрацюванні звернень, що надійшли на «Пульс»,залишаються оперативний та неупереджений розгляд звернень, а також недопущення формального підходу у вирішенні питань заявників.