Посадовці ДФС відповідають на звернення платників податків Прилуччини
Суспільна відкритість фіскальних органів підтверджується налагодженим зворотним зв’язком з представниками бізнесу Прилуччини та загалом громадянами.
Так, протягом 2015 року до Прилуцької ОДПІ надійшло 4 письмових звернення від громадян. Про це повідомляє начальник відділу реєстрації платника та електронних сервісів Прилуцької ОДПІ Наталія Заєць.
У письмових зверненнях найчастіше порушувалися питання щодо інформування про ухилення від сплати податків громадян, адміністрування податку на доходи фізичних осіб, про виявлені розбіжності щодо нарахованих та утриманих сум податків за формою № 1 ДФ, щодо відмови від реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Посадовими особами Прилуцької ОДПІ здійснено 21 прийом за зверненнями громадян, що на 10 прийомів більше, ніж за відповідний період 2014 року.
Найчастіше до посадовців зверталися фізичні особи – підприємці – 10 осіб, пенсіонери - 4 особи, робітники – 4 особи, 2 державні службовці та 1 безробітній громадянин.
Основні питання, що ними порушувалися – це надання пільг при сплаті орендної плати за землю, сплата ПДФО при успадкуванні майна, застосування РРО платниками єдиного податку, сплати за водокористування та нерухомого майна, оподаткування військовим збором, відмови від РНОКПП та податкової знижки за навчання.
Наталія Віталіївна нагадує, що особистий прийом громадян посадовими особами органів ДФС здійснюється за окремим графіком та за попереднім записом не пізніше ніж за п’ять робочих днів до календарної дати прийому. Запис проводиться за телефоном (04637) 5-38-05. Адреса приймальні громадян Прилуцької ОДПІ: м. Прилуки, вул. Київська, 214.
З графіком прийому громадян посадовими особами, нормативними документами з питань звернення та іншою інформацією щодо проведення особистих прийомів керівництва податкової громадяни можуть ознайомитися на суб – сайті ГУ ДФС у Чернігівській області.