Електронний сервіс «Управління ЕПЦ» працює в штатному режимі
Додатковий електронний сервіс для платників «Управління електронними цифровими підписами» працює в штатному режимі.
Сервіс створений для керівників підприємств, установ та організацій, які надають своїм працівникам право підпису податкових документів, а також право на тимчасове виконання обов’язків директора чи бухгалтера.
Керівник має можливість подати інформацію та сертифікати відкритих ключів ЕЦП осіб, яким надано відповідні повноваження. Таке Повідомлення (код форми J (F) 1391102) надсилається в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності».
Звертаємо увагу, що сформоване Повідомлення керівник обов’язково підписує своїм електронним цифровим підписом, сертифікат якого на момент отримання повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника.
Після отримання Повідомлення ДФС приймає податкові документи, підписані уповноваженими особами, у порядку, визначеному законодавством.
Звертаємо увагу, що керівник самостійно встановлює строк дії наданих повноважень шляхом керування ЕЦП. Для цього при оформленні ЕПЦ для уповноваженої особи у заявці на формування посиленого сертифіката підписувала ЕЦП зазначається строк чинності ЕЦП, який має відповідати періоду виконання особою повноважень.