Розгляд звернень та особистий прийом громадян в органах ДФС є складовою механізму реалізації прав громадян на внесення до органів державної влади пропозицій щодо поліпшення їх діяльності, викриття недоліків у роботі, оскарження дій посадових осіб та органів державної влади. Реалізація визначених законодавством повноважень ДФС передбачає забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об”єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного розв”язання порушених у них питань, задоволення законних вимог громадян. Анонімні звернення розгляду не підлягають (крім анонімних повідомлень про порушення вимог Закону України „Про запобігання корупції”.
Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця із дня їх надходження, враховуючи вихідні, святкові й неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації. Звернення вважається вирішеним, якщо розглянуто всі порушені в ньому питання, прийнято обґрунтоване рішення, ужито необхідних заходів для його виконання і заявника повідомлено про результати розгляду звернення і прийняте рішення.
Особистий прийом громадян проводиться керівництвом Прилуцької ОДПІ відповідно до розподілу функціональних обов”язків та внутрішнього розпорядку роботи інспекції за попереднім записом у дні та години, визначені графіком особистого прийому громадян.
Заяви та пропозиції до Прилуцької ОДПІ можна надіслати поштою за адресою: 17507, м. Прилуки, вул. Київська, 214; електронною поштою на скриньку ch.dpi2516@sfs.gov.ua; зателефонувавши (04637) 5-38-05.