Проблеми платників податків допоможе вирішити сервіс «Пульс»
Антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» – це пряма телефонна лінія, яка працює в режимі call-back, адже працівники відомства не лише приймають повідомлення від громадян, а й інформують заявників про вжиті заходи. Більше того, дев’ять з десяти питань, що надходять на номер сервісу, вирішуються протягом однієї доби.
За січень-травень 2015 року на сервіс «Пульс» надійшло 10 інформаційних карток-звернень від платників податків Чернігівської області, які висловили своє бачення роботи органів відомства на Чернігівщині.
В більшості звернень порушувались питання щодо перевірки суб’єктів господарювання – порушників податкового законодавства, подання звітності та реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі,функціонування системи електронного адміністрування ПДВ.
Усі звернення на «Пульс» співробітниками Головного управління ДФС у Чернігівській області розглянуті оперативно і без порушення встановлених термінів.
Нагадаємо, що поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.