Відвідувачі Центрів обслуговування платників територіальних органів ДФС у Чернігівській області, які звертались з метою подання звітності, отримання адміністративних, інформаційних послуг та за консультаціями, дали позитивну оцінку роботі Центрів. А також відвідувачі підтвердили оперативність реагування податківців на зауваження та пропозиції.
Загалом, відвідувачі залишили 7500 позитивних відповідей на поставлені питання. Скаржитись на неправомірні дії працівників ЦОП та якість наданих ними послуг платникам, які опитані протягом березня, не доводилось.
Респонденти задоволені електронними сервісами, наявністю зручних засобів для комунікації та графіком роботи. Обслуговування у ЦОП платники визнали оперативним та якісним.
До речі, з початку року Центри відвідали 38,8 тисяч громадян, які відмітили спрощення в отриманні послуг та суттєве поліпшення якості обслуговування