Протягом 2014 року до Прилуцької ОДПІ від громадян надійшло 5 звернень
Одним із ключових напрямів діяльності територіальних підрозділів Державної фіскальної служби є забезпечення об’єктивного, всебічного та вчасного розгляду звернень громадян, що сприяє посиленню зворотного зв’язку органів ДФС із громадськістю.
Як повідомляє заступник начальника відділу реєстрації платників та електронних сервісів Роман Чорномаз, до Прилуцької ОДПІ за період січень – грудень 2014 року надійшло 5 звернень. Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів, встановлених законом. Громадянам були надані вичерпні відповіді.
Для зручності громадян в приміщенні інспекції постійно діє приймальня громадян.
Запис на особистий прийом громадян посадовими особами Прилуцької ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області проводиться за попереднім записом згідно з затвердженим графіком за тел. 5-02-73 або у кімнаті № 5.
Графік особистого прийому розміщено на інформаційних стендах в Центрі обслуговування платників Прилуцької ОДПІ.