На особистий прийом до податківців йдуть не лише із заявами
Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в органах Державної фіскальної служби області працюють приймальні громадян.
Як повідомила начальник відділу реєстрації платників та електронних сервісів Тетяна Говоруха, впродовж січня–жовтня на особистий прийом до посадових осіб органів ДФС області звернулися 223 громадянина. Під час прийомів розглянуто 175 заяв та 48 пропозицій.
Найчастіше громадяни зверталися з питаннями щодо оподаткування податком на доходи фізичних осіб, застосування спрощеної системи оподаткування, нарахування плати за землю. Окрім цього, громадяни інформували про факти ухилення від сплати податків, ведення підприємницької діяльності без державної реєстрації, порушення при застосуванні реєстраторів розрахункових операцій тощо.
За результатами розгляду по 106 заявах прийнято позитивні рішення та запропоновано конкретні шляхи вирішення порушених проблем, по 117 – надано ґрунтовні роз’яснення.
Для якісного та оперативного вирішення питань, які турбують громадян, вони можуть звертатися безпосередньо до фахівців і керівників районних та міських податкових інспекцій, у кожній з яких на інформаційних стендах розміщені графіки особистого прийому громадян.
Для отримання допомоги у вирішенні непростих проблем можна записатися на особистий прийом до керівництва Головного управління ДФС в області за телефоном: (0462) 652-397. Інформація щодо порядку та графіку особистого прийому громадян розміщена на суб-сайті ГУ ДФС в області.