Подання звітності в електронному вигляді – зручно, швидко та надійно
Фахівці Прилуцької ОДПІ УГ Міндоходів у Чернігівській області нагадують, що платники можуть подавати податкову звітність із загальнодержавних та місцевих податків і зборів в електронному вигляді. Для цього на веб – порталі Міндоходів з 1 січня 2014 року працює сервіс «Електронний кабінет платника податків».
Перш за все, необхідно отримати електронний цифровий підпис, який безкоштовно видається у Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту Міндоходів. Для цього необхідно зайти на інформаційний ресурс www.acskidd.gov.uaта ознайомитись з розділом «Реєстрація користувачів». Після чого необхідно підготувати за поданим зразком пакет документів, взяти необхідну кількість електронних носіїв (флеш – накопичувачів або дисків CD-R) та з’явитись особисто до представників Акредитованого центру сертифікації ключів, що знаходяться в приміщенні Прилуцької ОДПІ на першому поверсі каб. №6, для того, щоб отримати електронний цифровий ключ.
Також, щоб розпочати подачу податкової звітності в електронному вигляді, слід укласти з територіальним органом Міндоходів угоду «Про визнання електронних документів».
Нагадаємо, що з допомогою «Електронного кабінету» будь – який платник може облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце. Користувачі мають змогу: підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді; переглядати інформацію про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків); отримати інформацію про заборгованість зі сплати податків і зборів; користуватися Податковим календарем тощо.
Увійти до «Електронного кабінету» можна за адресою kpp.minrd.gov.uaабо перейшовши до розділу «Електронний кабінет платника податків» на офіційному порталі Міністерства доходів і зборів. Отримати консультацію щодо функціонування сервісу можна за тел. (044) 323-01-11.