Для подання податкової звітності в електронній формі платнику податків необхідно укласти договір „Про визнання електронних документів” з податковою інспекцією. Такий договір можна укласти в електронному вигляді. Для цього слід завантажити з рубрики офіційного інформаційного ресурсу www.cskidd.gov.ua «Програмне забезпечення/Програмне забезпечення для звітності» інсталяційний пакет програмного забезпечення «ДПС Захист звітності». Після встановлення та налаштування якого в меню „Договори та заяви” потрібно обрати відповідний варіант Договору. Договір підписується особистими ключами посадових осіб або фізичної особи – підприємця та відправляється до ДПС.
Для уточнення реквізитів, необхідних для заповнення відповідних полів договору „Про визнання електронних документів”, потрібно звернутись в податкову інспекцію за місцем реєстрації.
Шановні платники! ДПС України звертає Вашу увагу, що договір „Про визнання електронних документів” та централізована подача звітності засобами телекомунікаційного зв’язку здійснюється на електронну адресу zvit@sta.gov.ua. У спеціальному програмному забезпеченні «ДПС Захист звітності» зазначена адреса прописана за замовчуванням.