Про стан роботи із зверненнями громадян за січень-вересень 2013 р.
Робота зі зверненнями громадян - важлива складова у діяльності органів Міндоходів. У такий спосіб забезпечується зворотний зв’язок із громадськістю. На сьогодні основне завдання - забезпечити кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявника.
З цією метою посадовими особами органів Міндоходів відповідно до графіків проводиться особистий прийом громадян. Начальником Прилуцької ОДПІ ГУ Мін доходів у Чернігівській області Пахариною В.Т. та заступником начальника - начальником Ічнянського відділення Тарасенком В.Г. у cічні - вересні 2013 року проведено 23 особистих прийоми через приймальню громадян. Під час зустрічей з представниками трудових колективів проведено 8 особистих прийоми громадян у зручний час за місцем роботи.
Цікавили питання роз’яснення податкового законодавства, а саме з податку на доходи фізичних осіб; умови та перелік документів, необхідних для отримання податкової знижки; питання сплати податку на нерухоме майно; умови здійснення підприємницької діяльності.
Зареєстровано 4 колективних звернення від 97 громадян, в яких порушувалися питання сплати податків суб’єктами підприємницької діяльності, питання щодо договорів оренди земельних ділянок. Всі звернення вирішуються невідкладно під час особистих прийомів, письмові – у встановлений законодавством термін.