Порядок інформування роботодавців про наявність порушень застосування
Контролюючий орган, що здійснює аналіз показників податкової звітності, повідомляє роботодавцю інформацію про його працівників щодо:
- виявлених порушень застосування податкової соціальної пільги (далі – ПСП);
- позбавлення платника податку права на ПСП;
- відновлення його права на ПСП.
У зазначених випадках складається Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу за встановленою законодавствомформою.
Повідомлення про порушення вважається надісланим (врученим) роботодавцю – юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юрособи під підпис або надіслано листом з повідомленням про вручення.
Якщо роботодавець - самозайнята особа, то Повідомлення має бути вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження з повідомленням про вручення.
Довідково: відповідні норми передбачені наказом Міністерства фінансів України від 19.05.2017 №514 «Про затвердження Порядку інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форми Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу». Документ набрав чинності 30.06.2017 року, з дня його офіційного опублікування в «Офіційному віснику України» № 51 від 30.06.2017 року.