Прилуцька об’єднана державна податкова інспекція
Меню компании:
Новость за 13-12-2012 | 12 лет назад!
І знову – позитивна оцінка
Протягом першої декади грудня в податкових органах проводилося опитування громадської думки з питань оцінки діяльності органів ДПС та якості обслуговування платників податків. В Прилуцькій ОДПІ платники податків мали змогу заповнити анкету під час семінару – практикуму, зустрічі, особистого відвідування податкової. Конфіденційність відповідей гарантувалась. Однак, переважна більшість опитаних побажали залишити свої дані.
На питання „Як Ви сприймаєте прогресивні зміни податкової служби, запроваджені протягом 2012 року?” всі 46 респондентів надали позитивну відповідь.
При оцінюванні нових електронних сервісів податкової служби 2 респонденти зазначили, що не використовують зазначені сервіси, а решта опитаних розділилась у рівних співвідношеннях на „повністю задоволений” та „скоріше задоволений”.
„Чи вважаєте Ви електронну форму подання податкової звітності більш зручною, ніж паперову?” – на це питання 2 респонденти повідомили, що не використовують таку форму подання, 50% відповіли „так”, а 46% були більш критичними, оскільки зазначили „так, проте механізм подання потребує доопрацювання”.
За найвищим балом – „5” всі опитані оцінили роботу Центру обслуговування платників податків (ЦОПП), який відкрито цього року у місті.
Близько 30% опитаних респондентів на питання „Чи стало більш зрозумілим податкове законодавство у зв’язку з введенням у дію Податкового кодексу України?” відповіли „так, оскільки у Кодексі уніфіковано численні законодавчі акти з питань оподаткування”. Решта респондентів вважають, що „так, проте окремі норми потребують доопрацювання”.
„Повністю задоволені” якістю роботи працівників податкової служби виявилась переважна більшість опитаних - 86%. „Скоріше задоволені” – 14%.
Це не перше анкетування, яке проводилося в цьому році. Воно ще раз засвідчило, що податківці йдуть правильним шляхом, створюючи своїм клієнтам та партнерам по наповненню бюджету комфортні умови обслуговування.
На питання „Як Ви сприймаєте прогресивні зміни податкової служби, запроваджені протягом 2012 року?” всі 46 респондентів надали позитивну відповідь.
При оцінюванні нових електронних сервісів податкової служби 2 респонденти зазначили, що не використовують зазначені сервіси, а решта опитаних розділилась у рівних співвідношеннях на „повністю задоволений” та „скоріше задоволений”.
„Чи вважаєте Ви електронну форму подання податкової звітності більш зручною, ніж паперову?” – на це питання 2 респонденти повідомили, що не використовують таку форму подання, 50% відповіли „так”, а 46% були більш критичними, оскільки зазначили „так, проте механізм подання потребує доопрацювання”.
За найвищим балом – „5” всі опитані оцінили роботу Центру обслуговування платників податків (ЦОПП), який відкрито цього року у місті.
Близько 30% опитаних респондентів на питання „Чи стало більш зрозумілим податкове законодавство у зв’язку з введенням у дію Податкового кодексу України?” відповіли „так, оскільки у Кодексі уніфіковано численні законодавчі акти з питань оподаткування”. Решта респондентів вважають, що „так, проте окремі норми потребують доопрацювання”.
„Повністю задоволені” якістю роботи працівників податкової служби виявилась переважна більшість опитаних - 86%. „Скоріше задоволені” – 14%.
Це не перше анкетування, яке проводилося в цьому році. Воно ще раз засвідчило, що податківці йдуть правильним шляхом, створюючи своїм клієнтам та партнерам по наповненню бюджету комфортні умови обслуговування.
Эта новость относится к: