запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Priluki.in.ua - Карта Прилук"

Hовость компании "Прилуцька об’єднана державна податкова інспекція "

22.12.2014

Що треба знати, оскаржуючи рішення податківців

Час від часу платники податків звертаються до Головного управління ДФС у Чернігівській області щодо процедури адміністративного оскарження рішень податківців. Ми попросили заступника начальника управління-начальника  відділу адміністративного оскарження управління правової роботи Олену Фокіну надати відповіді на найтиповіші запитання.
- Згідно з Податковим кодексом  платники податків можуть реалізувати своє право на захист законних інтересів, як у судовому так і в адміністративному порядку, тобто подати скаргу до ДФС області. А чи можуть вони захистити свої права, не доводячи справу до офіційного оскарження?
     - Маю насамперед зазначити, що механізмам документообігу з представниками податкової під час  перевірок у Податковому кодексі відведена окрема стаття – 85-а. А статтею 44 платнику податку надається можливість відстоювати свої права, надавши документи як під час перевірки, так і після неї.
Але є деякі нюанси. Якщо такі документи надаються податківцям не менш, як за 3 дні до завершення перевірки, то вони враховуються одразу. Якщо ж після такого строку (наприклад, були відправлені поштою і запізнилися), то  дата їх одержання є  підставою для керівника органу ДФС не прийняти повідомлення-рішення за актом.  Разом з тим керівник повинен буде вирішити питання щодо необхідності призначення позапланової документальної перевірки, за результатами якої і будуть враховані надані із запізненням документальні докази платника.   
       Також платник податків може скористатися правом, наданим  статтею 86 Кодексу – подати заперечення до акту та прийняти участь у їх розгляді.
- А якщо платник все ж-таки не згоден з податковим повідомленням-рішенням і вирішив  його оскаржити. На чому він має зосередитися, подаючи скаргу?
  - Перш за все, стаття 56 Податкового кодексу містить повну інформацію щодо послідовних дій платника у випадку необхідності захисту законних прав.  Обов’язково треба вказати реквізити документа, який оскаржується та чітко визначити суми спірних платежів. При цьому слід пам’ятати, що правом на адміністративне оскарження можна скористатися лише у визначені Кодексом строки. А це 10 календарних днів, наступних за днем отримання  рішення контролюючого органу. До скарги, щоб довести свої аргументи,   платник податків має право додати копії документів, судових рішень  та будь-які пояснення за спірними фактами.    
- Чи часто платники оскаржують рішення в адміністративному порядку?
Яка статистика надходження та результатів розгляду скарг платників податків в адміністративному порядку?
      З початку року ми отримали 422 скарги від платників податків, що зареєстровані в інспекціях області. Оскаржені 652 рішення. З них  розглянуто 647 рішень із спірними сумами нарахувань понад 170 млн.грн. За  результами розгляду скарг задоволено вимоги платників податків  на суму понад 3 млн.грн. Разом з тим, під час перевірки правильності застосування норм законодавства при прийнятті податкових повідомлень-рішень, у 4 випадках прийняті рішення про збільшення сум податкових зобов’язань на загальну суму 374 тис.грн.

Другие новости компании "Прилуцька об’єднана державна податкова інспекція "

11.12.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
21.08.2018
21.08.2018
21.08.2018
21.08.2018
21.08.2018

Комментарии

 priluki.in.ua (0)  

← Новости компаний