запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Priluki.in.ua - Карта Прилук"

Новина компанії "Прилуцька об’єднана державна податкова інспекція "

28.08.2014

ЗІР Міндоходів – допоміжний інструмент для платників податків

У пересічних громадян та представників бізнесу при здійсненні господарської діяльності виникає необхідність у найкоротший термін отримати консультаційні послуги, які дають змогу бути впевненим у дотриманні вимог законодавства.
            Ключове завдання Прилуцької ОДПІ – допомога клієнтам, зокрема у використанні інформації, наявної у загальнодоступних електронних ресурсах. Тому інспекція пропонує платника податків скористатися електронним сервісом Міндоходів «Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс» (ЗІР).
            ЗІР як інструмент, що забезпечує можливість оперативного отримання відповіді на запитання, мінімізує людський фактор, оскільки дані відповіді надаються по суті і з використанням єдиного джерела інформації та однакові для споріднених питань, незалежно від статусу платника, а також часу та місця звернення.
            Інформаційний ресурс складається з таких розділів: запитання – відповіді; коментарі та пропозиції; нормативні та інформаційні документи; письмові консультації.
            Інформація систематизована за напрямами: оподаткування, митна справ, єдиний соціальний внесок, електронний підпис, далі кожен напрямок поділяться на відповідні категорії.
            Таким чином, даний інформаційний ресурс дозволяє користувачам здійснювати пошук інформації по певному податку, напряму діяльності, в т.ч. з використанням ключових слів, шляхом перегляду інформації за певні періоди, при цьому не лише по запитанням – відповідях, але і по відповідях на письмові звернення, які були наданні з використанням Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів.
            Звертаємо Вашу увагу, що Міністерством доходів і зборів використовується диференційований підхід, а тому платники мають можливість отримання необхідної інформації різними засобами. Зокрема, це можливість почути відповідь по телефону від працівника Контакт – центру (з 08:00 до 20:00 щодня, крім вихідних) чи з використанням інтерактивного відповідача (цілодобово), надіслати електронний лист чи факс, здійснити самостійно пошук відповіді в загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі, розміщеному на веб – порталі Міндоходів, або залишити запитання шляхом відправлення голосового повідомлення. У випадку використання автовідповідача у подальшому працівники Міністерства пере телефонують і нададуть відповіді у зазначений час.

Інші новини компанії "Прилуцька об’єднана державна податкова інспекція "

11.12.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
21.08.2018
21.08.2018
21.08.2018
21.08.2018
21.08.2018

Коментарі

 priluki.in.ua (0)  

← Новини компаній