Близько сотні звернень громадян розглянуто фіскальною службою області
За 5 місяців поточного року до органів ДФС Чернігівської області від громадян надійшло 99 письмових звернень, в тому числі: 1 колективне від трьох громадян та 3 анонімних звернення.
Усі звернення - первинні. Повторних та неодноразових звернень не надходило. Це свідчить про високу якість розгляду звернень та надання вичерпних відповідей громадянам.
За результатами розгляду: надано роз'яснення на 14 звернень, вирішено позитивно - 74, не підлягали розгляду (анонімні) - 3, на стадії розгляду перебуває 8 звернень.
У 88 зверненнях порушувались питання контрольно-перевірочної роботи, сплати податків та зборів, 8 - стосувалось діяльності центральних органів виконавчої влади. Питання праці та заробітної плати порушувались у 3 зверненнях.
Для забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, керівництвом фіскальної служби області проведено 17 особистих прийомів громадян. На особисті прийоми звернулось 10 підприємців, 4 пенсіонери, 2 працівники та 1 безробітний.
Під час особистих прийомів порушувались питання плати за землю, єдиного податку, єдиного соціального внеску, відмови в отриманні реєстраційного номера облікової картки платника податків, ухилення від сплати податків.
Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.