Громадяни мають право на звернення до органів фіскальної служби
Начальник відділу обслуговування платників Прилуцької ОДПІ Наталія Заєць нагадує, що відповідно до Закону України «Про звернення громадян» кожен громадянин має право направляти до органів фіскальної служби як індивідуальні, так і колективні письмові звернення.
Посадовець звертає увагу, що звернення повинно містити:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- адресу громадянина;
- контактний телефон;
- суть порушеного питання (зауваження, пропозиції, заяви, скарги, прохання або вимоги);
- підпис заявника (заявників) із зазначенням дати;
- надруковано або написано від руки розбірливо й чітко.
Звернення розглядаються та вирішуються в місячний термін від дня їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вчення, – не пізніше 15 днів від дня їх отримання. В цілому термін розгляду звернень не може перевищувати 45 днів.
Для кожного виду звернень установлено особливий порядок розгляду й форми реагування. Відповідь за результатами розгляду звернень в обов’язковому порядку дає той орган, який отримав звернення та до компетенції якого входить вирішення порушених питань, такий орган повинен:
об’єктивно та своєчасно розглянути звернення; перевірити викладені факти; прийняти рішення згідно чинного законодавства та повідомити громадян про наслідки розгляду.
Звертаємо увагу, що звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором є анонімним і розгляду не підлягає.
Право на звернення - є одним із засобів захисту прав та законних інтересів громадян, яке закріплено основним Законом держави – Конституцією України та Законом України №393 від 02.10.1996 року «Про звернення громадян».
Поштові адреси Прилуцької ОДПІ та її відділень можна знайти на офіційному субсайті ГУ ДФС у Чернігівській області.