Антикорупційний сервіс «Пульс» - це гаряча телефонна лінія, за якою у платників податків є можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби та митниці. Повідомляти можна цілодобово за номером: (044)284-00-07.
Від платників Чернігівщини з початку року на сервіс «Пульс» надійшло 28інформаційних повідомлень. Протягом серпня поточного року жоден із платників області на гарячу лінію не звертався.
Загалом переважна більшість дзвінків (46 відсотків) надійшла з повідомленням про технічні проблеми у роботі системи електронного адміністрування ПДВ. Майже 30 відсотків звернень стосувалося роботи органів ДФС, а саме: відшкодування ПДВ та проведення нарахувань в інтегрованій картці платника. З проблемами при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та поданні звітності в електронному вигляді, звернулося 14 відсотків платників. Найчастіше вони виникали через проблеми з договорами про визнання звітності в електронному вигляді, відсутність платника за місцезнаходженням, а такожподання звітності у формі, що не передбачена діючим законодавством. Решта звернень стосувались перевірок суб’єктів господарювання, проведення реорганізації в органах ДФС тощо.
Основними завданнями органів ДФС області при опрацюванні звернень залишається оперативність, неупередженість та недопущення формального підходу у вирішенні питань заявників.