Як повідомили у відділі обслуговування платників Головного управління фіскальної служби області, в першому півріччі 2016 року на сервіс «Пульс» надійшло 313 звернень від суб’єктів господарювання та громадян Чернігівщини. Найбільша кількість звернень стосувалось проблем що виникали при поданні звітності, реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також організації роботи служби. Всі звернення, які надійшли на сервіс «Пульс», розглянуті без порушень встановлених термінів.
При розгляді звернень органи ДФС області дотримуються основних принципів це – оперативність та неупередженість, а також недопущення формального підходу у вирішенні питань заявників.
Нагадаємо, що всеукраїнський сервіс «Пульс» працює для забезпечення реагування на скарги та зауваження платників податків на дії податківців та митників. За кожним зверненням, що надходить в межах компетенції Головного управління ДФС у Чернігівській області, працівники відділу власної безпеки проводять перевірки та вживають відповідні заходи реагування.
Сервіс «Пульс» працює цілодобово за номером: (044) 284-00-07.