Платники Чернігівщини дали позитивну оцінку роботі ЦОПів
Відвідувачі Центрів обслуговування платників, що звертались з метою подання звітності, отримання адміністративних, інформаційних послуг та за консультаціями, дали позитивну оцінку роботі Центрів, а також підтвердили оперативність реагування податківців на зауваження та пропозиції.
Загалом, за березень поточного року відвідувачі залишили 6416 позитивних відповідей на поставлені питання. Скаржитись на неправомірні дії працівників ЦОП та якість наданих ними послуг платникам, які опитані протягом березня, не доводилось.
Респонденти задоволені електронними сервісами, наявністю зручних засобів для комунікації та графіком роботи. Обслуговування у ЦОП платники визнали оперативним та якісним.
До речі, протягом березня поточного року, ЦОП відвідали 44,1 тис. громадян, які відмітили спрощення в отриманні послуг та суттєве поліпшення якості обслуговування.