Я постійно спілкуюсь з бухгалтерами. Маю сказати, що перша реакція на введення нових електронних сервісів була різною, іноді – й негативною. І це цілком закономірно, адже все нове, як правило, сприймається обережно.
Не виняток – і введення реєстраторів розрахункових операцій з електронною касовою стрічкою. Разом з тим, вже перевірено часом, що той, хто першим робить крок до прогресу, виграє. Головне, щоб цей крок був виваженим і усвідомленим.
Я спілкувалася з багатьма бухгалтерами, які в числі перших не лише позитивно сприйняли законодавчі зміни щодо РРО, але й їх запровадили. Роботою по-новому всі вони задоволені.
Приміром, одна з бухгалтерів розповіла мені, що до нововведення вони почали готуватися заздалегідь, тому не відчули матеріальних проблем і морально також були готові.
Вона охоче говорила про переваги, які тепер мають. Із запровадженням нововведення відпала необхідність щодня перепровіряти журнали, зводити всі дані в один загальний звіт тощо. Інформація автоматично щодня передається в електронному вигляді.
Проблема, яку відчула моя співрозмовниця, – це навчання персоналу для роботи з новими касовими апаратами. Тому вона всім радить обов'язково провести навчання співробітників. Це допоможе уникнути помилок.
А переваги нового сервісу очевидні – вивільняється час і знімається напруга в щоденній роботі.
Людмила Волковинська,
голова обласного осередку
ВГО «Бухгалтерський клуб «Баланс»