Електронні сервіси ДФС – надійна допомога для платників податків
Для якісного обслуговування платників податків та забезпечення умов для того, щоб процес адміністрування податків був швидким і комфортним на веб – порталі ДФС України розміщено ряд сервісів. Користуючись ними, платники зможуть заощадити власний час та кошти. Одним із таких сервісів є загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс («ЗІР»).
Сервіс забезпечує можливість пошуку інформації по певному податку, напрямку діяльності, в тому числі з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях – відповідях, розміщених в Базі знань, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані з використанням Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів, а в перспективі запровадження інтерактивних посилань на взаємопов’язані документи.
Сервіс «Електронний кабінет платника податків» - це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді.
Сервіс «Декларування on-line» - надає можливість заповнити декларацію про майновий стан і доходи підприємця та громадянина в електронному вигляді.
Сервіс «Реєстр страхувальників» - інформація про взяття на облік платника ЄСВ, його реєстраційний номер та клас професійного ризику.
Також, можна скористатися такими сервісами як: «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», електронна митниця», «Адреси масової реєстрації».
Тож, платники мають можливість спланувати свій робочий час за допомогою електронних сервіс, що функціонують на офіційному порталі ДФС України.