Платники податку мають змогу засобами клієнтського програмного забезпечення направляти електронні запити щодо отримання відомостей про стан рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ та суми податку, на яку мають право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування вЄдиному реєстрі податкових накладних.
Витяг з системи електронного адміністрування, який надається платнику, містить інформацію щодо:
стану рахунку (залишок на рахунку/заборгованість),
суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування,
складових формули розрахунку такої суми.
Крім того, зробивши відповідні запити, платники мають можливість отримати Витяг з системи щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в ЄРПН, за рахунок суми залишку від’ємного значення попередніх (звітних) податкових періодів, а такожВитяг в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ.
Нагадуємо, що електронні формати документів розміщені на офіційному веб-порталі ДФС України в розділі «Головна / Електронна звітність / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів».
Крім того, нові електронні форми податкових документів розміщуються на офіційному веб-порталі ДФС України у розділі «Головна / Електронна звітність / Актуальні нововведення».
Користуючись електронними сервісами ви заощаджуєте робочий час. Це дозволяє спростити ведення бізнесу та скоротити до мінімуму контакти з працівниками органів ДФС.