В рамках проведення інформаційно-роз'яснювальної кампанії щодо декларування громадянами доходів, отриманих у 2012 році, та з метою врахування громадської думки щодо проведення кампанії декларування, протягом квітня поточного року проводилося опитування громадян. Визначальними питаннями для оцінювання громадськістю були запропоновані питання щодо запровадження прогресивних змін у податковій службі та якістю роботи працівників податкової служби під час кампанії декларування
В Прилуцькій податковій інспекції анкети заповнювались під час подання громадянами декларацій про майновий стан та доходи в Центрі обслуговування платників податків, під час проведення семінарів та інших заходів.. Всього висловили свою думку 105 респондентів.
На запитання „ Чи задоволені якістю роботи працівників податкової служби під час кампанії декларування ?” 53% респондентів відповіли „повністю задоволені”, 42 % - „ скоріше задоволені”, а задоволений, і не задоволений у рівному співвідношенні – 5%.
Прогресивними змінами податкової служби “повністю задоволені” 62% опитаних, 29% -“скоріше задоволені”, а задоволений, і не задоволений у рівному співвідношенні – 9%..
Найбільш зручною формою подання декларації для 45 % опитаних являється на паперових носіях, а от для 55% - зручніша електронна форма звітності .
В квітні 2012 року в Прилуцькій ОДПІ Чернігівської області ДПС відкрився Центр обслуговування платників податків.
64 % опитуваних під час кампанії декларування оцінили роботу ЦОППа на “5”балів і 36 % -на “4” бали (де 5-найвищий бал).
Найбільш дійовими методами доведення інформації до громадян вважаються:
-надання консультацій у податковій інспекції –53% опитуваних;
-інформування громадян через друковані ЗМІ, радіо, телебачення –34% .
Добровільно декларувати доходи деяким громадянам ще заважає низька податкова культура та відсутність громадської свідомості.
Престижним сплачувати податки вважають 66 % опитуваних.
Опитування платників податків – це спектр думок, що дозволяє об'єктивно судити про хід проведення кампанії декларування, про зміни і новації Державної податкової служби. Відрадно, що ці зміни значно покращили умови обслуговування платників податків. Про це вони відверто сказали у анонімній формі. Всі думки та побажання платників податків щодо проведення кампанії декларування будуть врахувані в наступному році.