25.04.2013
Надання послуг відповідно до стандартів обслуговування платників
Минув рік як у Прилуцькій ОДПІ 4 квітня 2012 року відкрито Центр обслуговування платників податків, якийстворено з метою забезпечення виконання органами державної податкової служби основних стратегічних цілей та організації надання послуг відповідно до світових стандартів якості обслуговування платників податків.
У відповідності до Плану заходів здійснено перебудову приміщень та зроблено відповідний ремонт, придбано якісні меблі та оргтехніку для обладнання центру.
Центр обслуговування платників податків Прилуцької ОДПІ Чернігівської області ДПС обладнаний відповідно до Вимог до оформлення, облаштування та діяльності центрів обслуговування платників податків, затверджених наказом ДПС України від 01.06.2012 р. № 477.
Вхідна група розміщується на першому поверсі будівлі для вільного доступу до приміщення ЦОПП, вхід обладнаний пандусом та технічно пристосований для людей з обмеженими можливостями. На фасаді будівлі над вхідною групою розміщується вивіска з назвою ЦОПП, поряд із вхідною групою графік роботи ЦОПП. Приміщення ЦОПП складається з двох залів:
І) операційний зал, який містить 5 робочих місць:
1 консультант – модератор;
2 прийом вхідної кореспонденції;
3 видача довідок та дозвільних документів;
4 прийом податкової звітності
5 прийом податкової звітності
ІІ) зал обслуговування платників податків, який складається з:
- трьох робочих місць для надання консультаційної допомоги платникам податків;
- сектор очікування, який облаштований диваном та столиком, на якому розміщена тематична друкована продукція для платників податків (буклети, листівки, брошури тощо).
У приміщенні ЦОПП навпроти вхідних дверей встановлено плазмовий екран, на якому відбувається транслювання відеосюжетів з питань застосування окремих положень податкового законодавства, роликів соціальної реклами з податкової тематики тощо.
В залі розміщені інформаційні стенди з важливою податковою інформацією (зразки форм звітності, витяги з норм податкового законодавства, повідомлення, об'яви тощо).
Також в центрі обслуговування платників податків наявні стенди з інформацією про адресу, режим роботи установи, керівництво, графік особистого прийому, номери телефонів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС України, телефони довіри та "гарячих ліній".
В приміщенні Центру обслуговування платників податків встановлена достатня кількість столів для заповнення звітності та місця для очікування, встановлено поштову скриньку для заповнення анкет, побажань, питань, листів тощо.
Податківці налаштовані на неупереджене та конструктивне співробітництво з платниками, які після відкриття центру обслуговування платників податків отримали весь комплекс послуг в одному приміщенні. Новації посприяли економії часу, значно зріс рівень обслуговування, а головне – підвищили податкову культуру платників.
Центром обслуговування платників податків Прилуцької ОДПІ надається ряд адміністративних послуг. Так за 2012 рік працівниками ЦОПП надано 2337 консультацій, а в першому кварталі 2013 року 1280 консультацій, що свідчить про те, що платники податків та громадяни все більше звертають увагу на матеріали, які друкуються у засобах масової інформації, доводяться до відома по телебаченню щодо сервісного обслуговування платників та все частіше звертаються до працівників центру з питань добровільного декларування доходів, отримання довідок різного характеру та дозвільних документів. Так за 2012 рік видано карток платників податків, довідок про доходи, патентів, свідоцтв, дозвільних документів тощо – 24793 одиниці, а за 1-й кв.2013 року – 2432 одиниці., за 1-й кв.2013 року прийнято 6930 податкових декларацій, звітів, розрахунків тощо, розміщено на стендах у приміщеннях ЦОПП 62 інформаційних матеріали. Тільки за 1-й квартал 2013 року підготовлено та розповсюджено у центрі обслуговування платників податків 19 видів друкованої продукції накладом 1950 штук.
Відкриття центру обслуговування платників податків – лише крок на шляху покращення партнерських відносин між платниками та податковою.