23.07.2015
Чим ближче спілкування - тим вища ефективність
Щоб більше дізнатися, як у районах співпрацюють із платниками податків, начальник Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області Людмила Слаутіна та президія Громадської ради започаткували зустрічі у податкових інспекціях. Цього разу вони спілкувалися з представниками бізнесу і громадськістю Прилук.
Більше трьох років у Прилуцькій ОДПІ функціонує Центр обслуговування платників. Саме звідси й почалося ознайомлення - який рівень сервісу надається.
У першій залі - віконця для прийому вхідної кореспонденції, видачі довідок та дозвільних документів, а також для приймання звітності. Тут ми познайомилися з Ольгою Давиденко.
- Оформляю субсидію - потрібна довідка про доходи, - розповідає вона. - Консультант-модератор направив мене до фахівця. Задоволена, що все швидко вирішила.
У сусідній залі, там, де надається консультаційна допомога, зустріли Дар’ю Цибенко. Головним бухгалтером вона працює лише два роки.
- Нерідко звертаюся за допомогою. І сьогодні отримала потрібну консультацію. Дуже приємно працювати з людьми, які тебе розуміють, уважні до твоїх проблем.
Тут також є сектор очікування, де можна ознайомитися з корисною інформацією, скористатися робочим місцем для відвідувачів, яке оснащене комп’ютером.
- У мене в офісі підключений Інтернет, але він не завжди доступний. Тому, як правило, звітність електронкою я відправляю звідси, - зазначив підприємець Сергій Бутко. - Добре, що є такий центр.
Свої враження, скарги, пропозиції чи побажання відвідувачі можуть залишити у спеціальній скриньці. Це допомагає не тільки вирішити, але й упередити проблемні ситуації.
Центр обслуговування платників залишив приємне враження. А потім відбулося спілкування з численною аудиторією представників бізнесу і громадськості.
- Хочу, щоб ви щиро і відверто розказали про проблеми, які у вас є, - звернулася до присутніх начальник Головного управління ДФС у Чернігівській області Людмила Слаутіна. - Те, що залежить від мене в організації роботи, щоб сервіс надавався швидко та якісно – обіцяю зробити. Якщо виникли якісь зауваження до Прилуцької податкової – кажіть, будемо вирішувати. Для цього сюди і приїхали.
До речі, тиждень тому відбулася зустріч з громадськістю у Городні. І побажання, які були висловлені під час спілкування, вже враховані в організації роботи Головного управління ДФС в області.
- На апаратній нараді ми відпрацювали механізм видачі ліцензій на алкоголь, пиво, тютюн, щоб не було затримки, черг, - повідомила Людмила Слаутіна. - Хоча законодавством передбачений термін видачі ліцензії до 10 днів, ми будемо видавати протягом одного. Приміром, якщо до 10-ої години в канцелярію подали пакет документів, після 16-ої ми вже зможемо видати готову ліцензію. І будемо видавати їх не двічі, а як мінімум – 4 рази на тиждень.
Голова Громадської ради Сергій Калашникрозповів, чим може бути корисним платникам податків дорадчий орган.
- Куди ви не зможете достукатися - в ті двері достукаємося ми, - запевнив він. - Тож звертайтеся. Наші координати розміщені на суб-сайті Головного управління ДФС в області. Громадська рада дуже зацікавлена у вирішенні проблем бізнесу. Адже близько 90 відсотків її членів займаються бізнесом. Звичайно, вони зацікавлені у своїй стабільності і збереженні робочих місць для працівників.
У складі Громадської ради - троє представників з Прилуччини. Один із них - Сергій Добренький - очолив комітет культури оподаткування, запобігання та протидії корупції. Він інформував про роботу комітету та його плани. А також пообіцяв підтримувати тісний зв’язок з громадськістю.
Під час спілкування присутні в залі ставили запитання з нюансів податкового законодавства, вносили пропозиції щодо його удосконалення, а також заповнили анкети. І хоча вони анонімні, але всі порушені питання чи проблеми будуть проаналізовані, вирішені і враховані в подальшій роботі.
Відділ комунікацій ГУ ДФС у Чернігівській області