Електронне адміністрування ПДВ 1 липня переведено в звичайний режим
Головне управління ДФС у Чернігівській області звертає Вашу увагу, що відтепер для реєстрації податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) платник податку повинен мати достатню суму податкового кредиту, підтверджену зареєстрованими в ЄРПН "вхідними" податковими накладними, сплатою ПДВ при імпорті товарів та (за недостатності таких сум) коштами на його рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ.
З 1 липня на рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ платники податку зараховують кошти, необхідні для збільшення розміру суми, що надає право для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування.
Поповнення електронного рахунка платника ПДВ зінших джерел, наприклад, з поточних рахунків інших осіб, не передбачено.
З роз’ясненням щодо застосування системи електронного адміністрування ПДВ можна ознайомитися у листі ДФС України від 19.01.2015 р. № 1403/7/99-99-19-03-01-17.