30.10.2014
Скористайтесь ,,Електронним кабінетом платника податків”.
Державною фіскальною службою велика увага приділятиметься впровадженню нових електронних послуг і сервісів та вдосконалення вже працюючих. Прагнемо до того, щоб забезпечити кожному платнику податків і суб'єкту ЗЕД можливість здати будь-який звіт, пройти будь-яку процедуру без черг.
З цією метою, у грудні 2013 року на веб-порталі ДФС розпочав свою роботу новий он-лайновий сервіс – ,,Електронний кабінет платника податків”.
Електронний кабінет платника – це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, доступ до роботи в якому здійснюється з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету. Електронний кабінет платника надає платникам податків можливість працювати з органами фіскальної служби дистанційно у режимі реального часу, а саме:
- подавати декларації з використанням електронного цифрового підпису і переглядати подану та/або сформовану податкову звітність;
- отримувати нагадування щодо строків подання звітності та сплати податків, зборів (обов’язкових платежів);
- отримувати інформацію щодо особистих реєстраційних даних (податковий номер платника податків, назва платника податків, основний вид діяльності; ПІБ бухгалтера та директора, тощо);
- подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби;
- вести в електронному вигляді Книги обліку доходів та витрат;
- переглядати інформацію щодо стану своїх розрахунків з бюджетом, зокрема про заборгованість із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Відчуйте переваги роботи в Електронному кабінеті платника, а саме:
- унеможливлення помилок в обов’язкових реквізитах податкової декларації, оскільки при створенні податкової звітності ці реквізити заповнюються автоматично даними платника податків, які наявні в базі даних органів фіскальної служби;
- унеможливлення випадків подання звітності не в повному обсязі, оскілки звітність приймається пакетом (декларація з усіма додатками);
- можливість здійснення перевірки складеного звіту та наявності арифметичних помилок;
- можливість збереження заповненої форми звіту у режимі «Чернетки» та використання її при створенні наступних звітів;
- можливість імпорту з бухгалтерських програм (наприклад, 1С) сформованої електронної звітності, перетворення її у пакет документів з послідуючим направленням до органів фіскальної служби;
- отримання квитанції про прийняття органами фіскальної служби надісланого звіту протягом декількох хвилин;
- можливість перегляду всієї інформації щодо своїх розрахунків з бюджетом, у тому числі з урахуванням філій, відокремлених підрозділів, які знаходяться на території України, а також зобов’язань по сплаті певних податків, зборів, які відповідно до чинного законодавства України мають сплачуватися за місцем розташування об’єкта оподаткування;
- ведення Книги обліку доходів та витрат в електронному вигляді;
- наявність податкового календаря, який забезпечує нагадування строків подання звітності та сплати податків, зборів;
- отримання оперативної інформації щодо особистих реєстраційних даних, які наявні в базі даних органів фіскальної служби на час сеансу;
- можливість подання заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби.
Для роботи в електронному кабінеті необхідно отримати електронні цифрові підписи, які видаються в Прилуцькому відділенні Акредитованого центру сертифікації ключів, який знаходиться в приміщенні Прилуцької ОДПІ, каб. №6.