Робота зі зверненнями громадян – пріоритетний напрям в роботі Головного управління Державної фіскальної служби в Чернігівській області. Адже Конституцією України гарантовано право громадян на звернення до органів державної влади. Особисте право на звернення забезпечує можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.
За дев’ять місяців до органів ДФС області надійшло 309 письмових та усних звернень від громадян. Порівняно з відповідним періодом минулого року – на 156 менше.
Найчастіше громадяни з’ясовували нюанси щодо адміністрування податку на доходи фізичних осіб (64 звернення або 20,7 відсотка від загальної кількості). Основні питання, що порушувалися у зверненнях, заявах, пропозиціях та зауваженнях - контрольно-перевірочна робота, місцеві податки та збори, плата за землю, реєстраційні номери облікових карток, єдиний соціальний внесок тощо. У 22 зверненнях громадяни повідомляли про ухилення від сплати податків.
Найчастіше до податкової пишуть чоловіки – саме від них надійшли 54 відсотки звернень. Найбільше письмових звернень надіслали також підприємці та пенсіонери.
Кожне звернення ретельно вивчалося і розглядалося фахівцями за тим напрямком діяльності, проблематика якого викладена у листі. Більше 65 відсотків письмових звернень потребували роз’яснень. Вони вчасно надані. Ще 27,8 відсотка звернень вирішені позитивно. Три звернення не підлягали розгляду та одне відправлено за належністю.