Для своєчасного, об’єктивного та кваліфікованого розгляду звернень громадян, а також оперативного вирішення порушених питань у податкових інспекціях та відділеннях Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області працюють приймальні громадян. Визначені дні та час, у які посадові особи проводять особисті прийоми. Ці графіки розміщені на стендах, а також оприлюднюються через ЗМІ та веб-сайти.
Під час особистих прийомівзвернення вирішуються невідкладно. З початку року проведено 205 прийомів за зверненнями громадян. Розглянуто понад 160 заяв та клопотань, а також 44 пропозиції.
Переважна більшість питань, що порушували громадяни під час особистих прийомів, стосувалися порядку нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб. Також актуальні - адміністрування місцевих податків, ПДВ, плата за землю, справляння військового збору.
На особистий прийом до керівництва податкової служби приходили підприємці, робітники, пенсіонери, студенти, фахівці, які займаються незалежною професійною діяльністю, військовослужбовці, селяни, безробітні, працівники бюджетної сфери, держслужбовці, служителі релігійних організацій. Всі вони були уважно вислухані, а порушені ними питання – кваліфіковано розглянуті та вирішені.