Змінилося керівництво фірми – отримуйте нові електронні ключі
У випадку, коли у платника, який веде електронний документообіг, змінився керівник, головний бухгалтер чи податкова адреса, потрібно отримати нові ключі електронного підпису на посадових осіб, які мають право підпису документів, - зазначила начальник відділу ІТ та обліку платників податків Прилуцької ОДПІ Наталія Заєць. – При цьому необхідно перекласти договір про визнання електронних документів. Нові ключі слід отримати до відправки наступної електронної звітності.
Якщо суб’єкт господарювання не змінив електронні ключі цифрового підпису при зміні керівництва – штрафи не передбачені, однак виникають інші негативні наслідки. Це відмова в прийнятті звітності або відмова в реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
Нагадуємо, що електронні ключі цифрового підпису безкоштовно видаються у відділенні Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД, представники якого знаходяться в приміщенні Прилуцької ОДПІ на першому поверсі, каб. №6.
Детальна інформація щодо оформлення електронного цифрового підпису знаходиться на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням http://www.acskidd.gov.ua.