Інтерактивний сервіс «Пульс» - інструмент двостороннього зв’язку із підприємцями та можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної фіскальної служби України. Інформація приймається цілодобово за телефоном (044) 284-00-07.
Як повідомляє перший заступник начальника Прилуцької ОДПІ Євген Головенець, при наданні інформації зазначається прізвище, ім’я, по - батькові Заявника ( найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта підприємницької діяльності), контактний телефон, адреса, місце події, найменування органу Державної фіскальної служби, його підрозділу та викладаються конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не називає своє прізвище, ім’я, по – батькові або не надає інші відомості, інформація реєструється як анонімна. Громадяни протягом 1-5 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути продовжений до 15 днів.
Зауваження та пропозиції щодо роботи сервісу «Пульс» можна надати в електронному вигляді на адресу idd@dfs.gov.ua/